Dagen + Tokio Hotel + Volleyboll

Så, nu var det dära gamla inlägget upplagt, ska som lovat ladda upp alla bilderna från fjällen så fort som möjligt. Men det är ju helt galet vad bloggen har krånglat! Det har inte gått att logga in på skit länge"/ ! Men nu funkar det i alla fall och vi får hoppas att det förblir så.

Idag var då andra dagen på Barkys hunddagis. Är väl sådär nöjd med det, det är lisom 12 st som praoar typ.. och ägaren till stället visste typ inte ens att hälften så många skulle komma.. Menmen, det är skit söta hundar, visserligen är vissa lite (och mkt) olydiga, men ibland så är det skit samma bara när man kollar på dem! Det finns en skit söt liten mops (?) som heter Picasso, 6 månader gammal, helt galet gullig. Han ser ut som en liten gris : ) !
Senare idag ska jag först lagamat, och sen träna volleyboll. Går eller cyklar nog till träningen, det är så galet härluit väder +13 grade eller ngt ! Jag sitter faktiskt här i shorts, lite överdrivet men skitsamma det är vår! Vi får bara hoppas att den kommer stanna också!

Har läst och kollat runt lite på det hära om Bills (sångaren i Tokio Hotel) hals operation och fått reda på att den gick som det ska. Allting gick enligt planeringen med det ä rfortfarande för tidigt för att avgöra om operationen gick så pass bra att Bills röst kommer att låta likadant som tidigare. Den sista meningen gör mej  galet orolig att han inte kommer kunna sjunga mer! Vad fan händer då?! Eller, svara inte.. då blir jag ändå bara lessen.
För er som inte visste det fyllde Georg 21 igår (?) vet i alla fall att han gjorde det 31/3.. Dessutom har tom skrivit ett nytt inlägg i deras blogg om Bill.. det sekrevs innan operationen. ¨
Till sist, tokio hotel är nominerade till Comet 2008. De är med itre kategorire som man kan rösta på¨och två som inte går att rösta på. De som går att Best band, Best video och best live act, medan de två som inte går är Star der Stars och Super Comet!
Juste! Allra sist! Efetrsom att konserten då blev framflyttad och sånt, datum har än inte kommit ut, så har tokio hotel fans bestämt sig för att träffas utamför Hovet 18.30 3/4 för att visa sitt stöd till bandet. Dessutom kan man då gärna ha på sig ett orange/rött band på handleden för att visa att man stöttar Bill och vill att han blir frisk, färgen är vald för att det är Bills favorit färg.

Oj, det blev mkr om tokio hotel, hoppas att ni som inte är lika galna i dem som jag inte blir allt för irriterade och lämnar min blogg pga dem! ;) Eeh, skriev i rubriken att jag skulle skriva nått om volleyboll, men jag kommer faktiskt inte ihåg vad det var jag skulle skriva så jag skiter i det.. Det blev ett ganska långt inlägg men asså jag har faktiskt saknat att blogga väldigt mkt! Hoppas ni orkar läsa min "1000 oceans" inlägg, puss på er som läser min blogg. nu måste jag gitta och laga mat.. Blev bestämt efter ett bråk om att jag inte äter viss av mammas mat. Bara för att hämnas ska jag laga nudlar ! Haha, ingen i familjen utom jag gillar det !  (6) men hon får inte klaga !

puss på er böööööögar.. (Fattar inte, andvänder orden bört och bögporr heeeela tiden!? helt CP !!!)

,<3

Kommentarer
Postat av: avi........

helt cp, precis som du hanna, precis som du

2008-04-05 @ 19:18:34
Postat av: Hanna

Jaap, just som jga
;D

2008-04-06 @ 11:31:15
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0