Ellen lilla bögen

Så, efter förra inlägget så badade jag ett super långt bad. Riktigt mysigt. Haha, fajtades lite med pappa om naturgodis. Pappa vill btw typ börja läsa min blogg och kanske börja blogga själv til loch med  :O? Vad tror ni om det? Iallafall, på stinsen köpte jga inte direkt något intressant, en mascara, deodorant och en hår grej. Det var  den dära Saltwater blablabla som flera stycken har tipsat om, får hoppas den är bra! Dessutom köpte vi glass, likadana, men ellen snodde min (jag hade fått en större bara för att jag är .... BÄST(a) ).
Efteråt tog vi bussen hem, lata som vi (jag) är. Satte oss typ direkt och kollade på TV. Road trip som vi såg var faktiskt riktigt bra, rolig men ändå med okej handling lixom.. eftre det kollade vi lite blanadt på Fear factor USA, Made och typ idol 2007.
Behövde gå hem för ett tag sen, mamma ringde och berrättade att bilen som mami und papi skulle lämna på typ verkstan eller tpybesiktning eller nått sånt typ var urladdad. Batteriet var dött! Så jag vet inte vad de gjorde emn de var iaf. borta när jag kom hem. Killarna sitter däruppe och kolal på typ nått sp program, får nog ta och köra dem i säng nu. De är faktiskt 8 och 10 ?!

Har du nån gång helt plötsligt kommit på massa saker du bara måste blogga om? Det händer för mig gansk  ofta, tex. idag när jag badade. Men sen när jga kommer till datan så glömmer jag bort precis allt som jag hade bestämt mig för att skriva. Irriterande.
Märkte förresten precis att många áv de stora bloggarna inte uppdaterrar särskilt ofta? Jag säjer inte att jag gör det men jag skulle antagligen göra det om jag hade en stor blogg.

Btw, vi satt och myste med skorpan (ellens katt) sheisse vad hon har blivit stor! Är vad vid att hon är en liten mini mini skit. Men nejnej, hon var stor och fin (liten jämfört med andra katter, men hon är ju skit ung så det är inte så konstigt ;) )



puss på er få läsare, <3

Klicka för att stänga bilden
Bild på skorpan när hon var en "liten skit" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0