Gammalt inlägg..

Hallojsan, nu var det längesen vi hördes. Jag har visst inte bloggat på én vecka, hoppsan. Men jag har faktiskt varit upptagen. Jag var ju i förra veckan som tidigare sagt på min prao, huddagiset, remember? Fredags åkte jag till gbg för att vara med i öppna klassen i volleyboll USM-FU17. Gick ganska bra, eftersom att vi egentligen är för små för att spela 6-manna volleyboll och så. Vi kom iallafall 9a av 16.. Haha, bättre än vad pojkar 92 kom för två år sen, då de kom näst sist! Haha, när jag skulle berätta det jag ba " Tomas, när du var 94a så kom ni näst sist medan...... " . Fett länge vi garavde asså.
 
Resan upp till gbg blev inte riktigt som planerad. Typ 1 km innan Enköping så körde tåget på en liten pojke på typ 10 år. Han och en kompis hade stått på rälsen och tävlar om vem som var modigast och vågade stå kvar längst. Och den ena "vann" överlägset. Hemskt! Vi såg polisernas miner när de såg allt där framme på tåget och förstod att det inte kunde se så trevligt ut. Vi stannade iallafall i Enköping i typ 1-2 timmar.

Av någon andledning känns resorna till o från gbg som typ det roligaste? Eller så är det bara så att det inte är roligt att varken skriva om eller läsa om heller (tror jag) hur det gick på matchjerna och så. Kan berätta mktmkt kortfattat, vi förlorade alla matcher i lördags och vanna alla i söndags. Klar. Sa ju att jag hskulle skriva kort.
Hemresan va ren intressant tripp. Gabbie och Gabbe verkade ha funnit varandra och satt och typ myste hela vägen. Säj inte emot, det var fan så, typ matade vrandra med godisar, höll i handen och satt i varandras knän osv. hela tiden. Dessutom så var Tomas lite väl irriterande ( men galet rolig) när han inte lät mej få hans plats. haha, låter lite som att han har rätt nu när jag hör hur det låter, men det var faktiskt så att jag skulle kolla på davids film och han satt framför. Annars kunde inte jag se nått? Blir mkt intressanta saker om resorna nu känner jag´, menmen, såär det..

eeh, juste, skrev det här inlägger igår och så men då skulle pappa tydligen ha datan skitsnabbt så jag hann inte publicera det..

,<3
 

image39

En härligt halv vårig bild pappa råkade ta nån gång ;) haha, var inte direkt bildenjag letade efter men whateveer ! ; D


Kommentarer
Postat av: joanna

stackars lilla pojken, och stackars hans kompis !

2008-04-15 @ 22:15:12
URL: http://joannaeunora.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vet ! Hemskt ! :/

2008-04-16 @ 09:17:08
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0