Heeh, dålig uppdatering..

Det här med bloggning känns på nått sätt onödigt nu? Vet itne riktigt varför, antagligen för att jg inte direkt har många läsare och därför bloggar för min egen skull och så.. Men inte har nått att skriva? Känns som att vi har skit mkt skola arbete på nått sätt men vi har typ inte det.. Bara engelska till imorron som jag inte ä klar med och hemkunskp till fredag som jag inte har börjat med :S Menmen, det får bli bra. Bryr mej seriöst inte så mkt om hemkunskp men det är ju onödigt att ha G i det ändå ?

Är helt slutkörd idag. Förstår inte varför, vi slutade lixom 13.50 och hade en inställd lektion och en plugg lektion. Genomgång på matten, alltså bara en lektion vi jobbade på, och då ritade vi? Måste vara det att jag har kommit i säng ganska sent senaste kvällarna..

ööh, idag gick jag med oscar till tennisen och väatede på honom, sncakde tele, kolla tv och sen data typ. Vanlig kväll och så.. Borde plugga engelska nu, men jag pallar inte. Vi ska lämna sectionwork 4 imogron och jag har inte ens gjort alla som är "Compulsury" kommer inte på vad et heter på svenska :S.. Stressigt, men jag tar det på lektionen. Eller som Stina-Lee säjer "Det är en senare problem"

ska kolla om jag hittar nåon rolig bild att ha som header och lite sånt till min blogg nu, tdligen skulle inter den dära tjejjen inte hjälpa mej ?! :/ får fixa det själv istället..

,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0