Hejsan böööögar ! (som jag kallar alla)

Kollade precis runt lite på Blogg.se och fattade att den dära flytten som det pratats om så super länge äntligen är typ igång. Läste också massa som klagade över att inläggen försvinner och så, därför kunde man skriva på word och sen kopiera, det tyckte jag var ett galet bra tips. Så det gör jag nu, eller ja, inte Word för det har vi inte man jga skriver på "ordbehandlaren i microsoft works". Dels eftersom att B-loggen fuckar sig så det går inte att logga in, så jag får väl lägga upp det hära inlägget lite senare.

Påsklovet blev riktigt lyckat tycker jag, resan och vistelsen i Björnriket var också riktigt nice. På vägen dit satt vi och lyssnade på gamla låtar, bland annat en gammal Britney Spears skiva från när jga var liten ! Gaalet roligt. Stugan vi hyrde var helt super perfekt, haha, skit stor (jag fick eget rum, litet men eget .. Jippie!) och så dessutom nice trädgård och gigantisk balkong. Och vet ni vad som finna i trädgården ? En koja och en lian x) haha, ni skulle sett hur galet roligt det var att leka i lianen med små bröderna och så småningom Elsa (typ 4) och Erik (typ 6) när dem kom upp. Kände mig ganska barnslig, men ändå, det är bra och leka !

Åkte snowboard typ 4 dagar och längd en, sista dagen chillade jag ; ) haha.. Det gick riktigt bar med brädan, åkte ala svarta backar i Vemdalen, Klövsjö och Björnriket *stolt* eller itne men ändå ..

Spenderade konstigt nog ganska mycket tid i lekrummet de 2 sista dagarna. Där var jag med brorsorna och Elsa och Erika och så.. Skit kul, vissta typ vad alla ungar på hotellet hette sen. Jag kollade också på Let's dance finalen, vet inte riktigt vem jag ville skulle vinna eftersom att jag inte direkt följer det, men "Mat Tina" vann i alla fall..

Lyssnade galet mkt på tokio hotel (som vanligt altså).. Menb faktiskt, typ hela tiden varja gång vi åkte bil och hela tiden när vi åkte längd, utom när jga snacklade i telefon med Erika x) och sen typ väldigt ofta när jag åkte bräda och sen på kvällarna..


Började btw läsa "nya" Harry Potter boken där uppe.. Är typ mer än halvvägs nu, den är ju så galet spännande. Jag vet att harry potter är lite små barnsligt och men jag har ju faktiskt läst alla de andra böckerna så man måste jag läsa sista med?


Idag har jag typ sovit och läst harry potterboken hela morgonen, sen cyklade jag ner till sporthallen där jag kollade på 3e semifinalen för herrarna (volleyboll ofc.) Dem vann, trots ganska dåligt spel de första setten. Mamma håller typ på och dampar loss på mej nu så jag antar att jag måste logga ut.. Är ju inte lov längre, proen börjar imorgon. Ska praoa på hunddagis i två veckor med Mickiliiiinaa ;D blir säkert skit kul.

,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0