Lördagen

Hade som jag tidigare sagt volleyboll turnering igår.. Jag ganska bra, vi vann ! Haha, vårat lag låg 1a och 2a och sen mötte vi varandra i finalen. Visserligen så förlorade mitt lag men man tävlar och får medaljer i träningsgruppen. Så vi fick guld :). Asså det är helt galen, om mindre än en vecka så är jag Gbg :D för er som inte vet ska vi spela volleyboll U-sm i 6-manna i öppna klassen :D. Kommer bli gaalet roligt :)

När vi spelade allsolskan slutspelet (volleyboll turneringen) så kom Erika och ellen dit! riktigt nice att babbla med dem.

Dagens planer är inte ås mkt. Ska till Stinsen, kankse kista, med elle´n. hon ska typ köpa jeans och jag ska väl kolla runt lite mest typ skor och mascara ochlite smått o gott.

Har som ni märkt inte bloggat på ganska länge har helt enkelt inte hunnit :/.. ellens familj kom i alla fall över till oss på kvällen. Mys med tacos, tokio hotel,100 höjdare och fruktsallad med glass för min och ellens del ! ; D

Kollade precis runt efter lite tokiohotel bloggar mm, och hittade då blandannat en blogg som jga inte komer ihåg vad den heter men som var rolig att läsa. Det var en bög som skrev och berättade om sitt liv och om tokio hotel. Han tyckte typ att Bill var skitsexig/snygg mm. (haha, vem håller inte med om att bill och tom är världens hetaste?! ) dessutom så kollade han på Let's dance bara för att få se killarnas "fasta runpor" speciellt Dannys.. x) så galet rolig var han asså ! Måste leta upp den igen!

ööh, spelade precis lite volleyboll med meine bruuuder :) fett kul, han suger balle! Fattar inte hur man ska greppa den lilla ungen. Ap gulligt.. Ska btw gå och duscha nu och fixa mej, nej juste fan! jag har ingem mascaraaa?1 får baxa ellens as usual! Men innan det måste jag kolla lite mera på tokio hotel videos och jlite sånt..

Oj, märkte att det blev ett väldigt osammanhängande och rörigt inlägg dethär, antagligen för att jag har mkt att berättta och lite tid. menmen, vi hörs!

,<3

Kommentarer
Postat av: du är en stor tönt

skaffa ett liv.

2008-04-08 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0