Morgon inlägg..

Hade tänkt att skirva ett litet morgon inlägg för ovanlighetens skull. Jag har ju faktiskt sovmorgon, annars skull ejag aldrig  hinna blogga innan skolan, så seg som jag är på morgonen. Hehe, men i allafall, idag ska engelska sectionwork 4 in, och jag inte inte är klar !? Får ta det sista (som typ är mer än hälften) på lektionen (a). Fuck, har franska läxa till idag med, den får jag köra igång med. Kännks som att jag har risk att bli sänkt i franska :S? och jag vill veeerkligen inte ha G i franska?!

Juste, fick tillbaka So och Svenska uppgifterna som vi lämnade förut , och giss avad jag fick för betyg ? MVG "stjärna" ! :D Dessutom fick vi tillbaka matten som inte gick lika bra, G. Asså jag vet inte vad som hände, gjorde typ ettt följd fel som förstörde llting. Ganska jobbigt eftrsom att matte brukar vara ett av mina bättre ämnen? Får väl ta och satsa på MVG i Svenska och några till denhär terminen.

Nu måsta jag typ ta och gitta, börjar om 40 min och jag har inte sminkat mej eller borstat tänderna..

,<3



Fan vad jag längtar till den härliga sommaren ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0