ööh, seeg..

nu komemr den vanliga rubriken och det vanliga inlägget, jag suger på att uppdatera blablabla, jag har mkt i skolan och har inte tid. blablabla, mer bortförklaringar och sen ett förlåt och sammanfattning av vad som hänt. Pallar inte med att skriva sånna inlägg hela tigen, för ´jag uppdaterar inte direk så bra just nu. Därför kommer jag typ skriva lite inlägg "hippsomhapp" och så får ni stå ut med det. Där är ändå typ ingen som läser så WTF ?! En sak jag har tänkt på som är jävligt irriterand är att jag inte kan skriva om allt kjag vill i min blogg. Vänne och föräldrar läser den och så, så jag kan inte nämna något för då komemr jag få en kommentar direjt och ba: men du fick inte säjja ditt och datt. Så nu i framtiden så har jag tänkt skapa en ny blog osm jag inte tänker nämna. Där kommer jag skriva precis ALLT! Kommer skriva falska personuppgifter och sånt. Kanskae skriver lite här oxå får se..

, pöös, hoppas ni som inte känner mig hittar min andra blogg. <3

btw, GRATTIS PALLELIITO SOM FYLLER MOPPE IDAAAG ! :D<3


Kommentarer
Postat av: joanna

jag kan väl få veta? :P

2008-04-29 @ 23:10:37
URL: http://joannaeunora.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej. Skulle jag kunna få din epost adress? Skulle behöva fråga dig om en sak. Vi känner inte varandra men.
Skriv gärna din adress här i komentarerna så skickar jag iväg ett mejl till dig.

2008-04-30 @ 20:30:28
Postat av: MHX

haha vadå fyller moppe xD

2008-05-03 @ 14:26:57
URL: http://mickilina.blogg.se
Postat av: Hanna

Sofie, visst kan du få min E-post den är:

[email protected]

Där är du välkommen att fråga om vad du vill :)

puss :)

2008-05-04 @ 10:55:31
URL: http://gethanna.blogg.se
Postat av: paao

oj, liiite seg jag är men, tack hannaaa

2008-05-05 @ 21:53:53
Postat av: Hanna

Haha, varsegod palle, ofc. ska man gratta när nå nfyller moppe ! :D

2008-05-06 @ 22:04:22
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0