Stressad..

Asså jag fattar inte, jag är sjukt stessad och har varit det i flera dagar nu. Jag vet egentligen inte varför jag är stessad, mest är det skolan men det är också små saker som gör mej stressad tex. om jag säjer att jag ska ringa någon när jag kommer hem och sedan glömemr det eller bara som att gå till träningarna, som jag har gjoer varje vecka skit länge. Träningen förstår jag ändå att den inte är på topp för jag känenr mej lite halv krasslig.. Lite förskyld och snuvig och dessutom så mår jag illa!! "/ Får ont i magen och mår dessutom mycke sämre när jag är så galet stressad.. Att jag är stressad över skolan är oxå helt konstigt efetrsom jag inte ens är i skolan, jag är ju på prao?!  Nån som har något tips? För jag håller på och bli galen, jag orkar inte mer!

,Hanna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0