Thank you, It's been another bloody monday..

Hallå världeeeeen  ! : )

Idag har kännts så galet meningslöst att det inte är sant? Asså vi kom till hunddagiset och var där tpy app länge. Vi gick inte på nån promenad eller någonting för att det skulle vara "storstädning" på dagiset, bara det är vi inte fick vara med. Vi skulle typ sitta och "passa" hundarna som dem sa. Heela dagen. Vi bara satt och lekte och klappade och lekta och klappade. Hur kul är det? Asså en hel dag, men tröttnar ju ! Känner mej lite konstig som klagar över att vi inte har nått att göra påpraoen medan andra är överstressadenoc hhar über mkt att göra.

menmen, när jag kom hem (typ 3) så somnade jag direkt och vaknade inte förrens vid 6då vi skulle äta. Fattar inte varför jag är så galet trött?

Nästa vecka ska vi till Gbg och speela volleyboll ! :D

Asså Kenza. Fattar hon inte hur lycklig hon ska vara över att bara vara henne? Hon är så perferkt att jag dör. Jag lovar den dära grejjen hon berättar om i sin blogg är typ att hon ska få träffa Tokio Hotel eller nått sånt. Det är så självklart, om det inte är det är det typ att hon ska vara med på nån stor modell grej. Men fan vad avundsjuk och nyfiken man blir?   

Ska ta och försöka plugga lite, behövs verkligen.

,<3

image37
Fett söt bild på Bill asså ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar Bills skratt!

2008-04-08 @ 19:11:12
URL: http://tokionews.blogg.se
Postat av: MGM

tycker han ser jävligt läskig ut..

2008-04-11 @ 13:51:48
URL: http://mickilina.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha, visst är han bara för söt !

2008-04-16 @ 09:16:39
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0