töörsdääj

Sholahoppsan snoppsan ! ;D

Nu är det äntligen vår ! Fan vad härligt?! Asså, man ser verkligen hur det kommer nya blommor och allt. Fett härligt!
Idag så har det typ inter hänt nått, kom precis hem från skolan. ehrm, har kagat sparrissoppa efetrsom jag ska träna snart ;) Skit varm, haha, ser oitne heller särskilt god ut. Håller just nu på med att ladda upp massa bilder så att nu kommer allt upp i bloggen. Sorterar nog upp det i olika inlägg så man fattar ;)
Nån mer än  jag som har tänkt på hut galet långsamt det går att ladda upp bilder, tar typ 10000 år. Är det så för alla eller är det bara min cp data ? ;)

 Haha, vet ni vad jag kom och tänka på? att alltid när jag kommer hem från skolan occh äter något blir det dem mest sjuka grejerna. Först idag åt jag en daim dubbel, u know, sen eftre det två tomater. Fattar inte hur jag kunde, CP ? I alla fall, sen så typ lagade jag sparris soppa och så dricker jag julmust till. Helt crazy blandning, right?

Kommer tyvärr inte hinan lägag upp bilderna nu,m kanske ikväll. Jag måste träna och efter det ska jag plugg aoch sånt..

,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0