Torsdag

Hallååååååå!
Pallar verkligeen inte skriva särskilt mkt idag. Är typ dööd! Jag är så galet förskyld, trött och stressad och att ha en gigantisk blåsa i munnen gör det inte mycket bättre. Var på praoen som vanligt idag, gick en aaaap lång promenad. Eller det känns iaf. så, kan bero på att jag inte är på topp oxå. Vi gick i alla fall från Kista/husby där hunddagiset ligger till Järvafältet och så gick vi runt en stoor del av fältet och sen tillbaka.
När praoen var slut så åkte jag bussen hem med mickis, men jag gick av vid rösjöskolan (eller kruthornet eler vad fan ni kallar stationen) och sprang över gatan och hann precis med bussen tillbaka till sollentuna. Vet inte riktigt varför jag åkte till sollentuna, men jag tyckte typ att jag kunde stanna där tills klockan var lite mer så jag kunde åka direkt till träningen. Efter att ha kollat runt lite på Sollentuna C och är på väg till hållplatsen så ser jag bussen precis åka iväg och att nästa buss inte skulle komma föräns om en halvtimma ! Otur! Så jag sätter mej och lyssnar på musik och väntar på Gabriella, vet att hon brukar ta den bussen..

Träningen gick skit, mådde skit! Borde vara hemma imorgon men jag får typ inte för mami o papi, jag får bara vara hemma om jag har feber eller har spytt.. Tufft! "/ så jag får ta och parlla mig dit, hopas jag får några snälla, orkar inte med några småskitar (även fast dem är så sjukt söta allihopa, speciellt lilla picasso. Han är fan min lilla gris. Mops på 6 månader som ser ut och låter gom en galen gris.. x) ) orkar inte heller med nån som drar mkt typ Muggs eller Nemo. Är fan rädd för dem, skitläskiga!?

Haah, nu har jag varit duktig och skrivit ett ganska långt inlägg ändå!

Skulle egentligen vara på Hovet nu, även fast konserten är inställd, för tokiohotle träffen men det passade inte och så fick jag typ inte så jag blev bööögigt sur !

puss så längeeeee ! , <3

Kommentarer
Postat av: avi...............

skulle th komma till hovet o hällsa på ändå pga den där träfen som den där bögen vann ? :O

2008-04-05 @ 19:12:37
Postat av: Hanna

Nej, asså det skulle vara tokio hotel träff för fans som skulle typ träffas och sånt. ofc. reser de inte till Sverige för en sån sak när Bill inte kan prata och är i sånt tillstånd som han är/var då ;)

puss

2008-04-06 @ 11:30:06
URL: http://gethanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0