Dagen..

Så, idag tyckte jag att jag mådde lite bättre så jag bestämde mig för att gå idag.. Hand sovmorgon <3 till 9.40 och sen engelska prov. Det gick helt ok, bara det att jag missade en sak på hörövningen, trodde det skulle komma i rad med det gjorde det inte så jag missade typ 10 poäng "/ .. Menmen, får hoppas att ajg fick några rätt iaf. Johns prov brukar vara lätta :) jaja, men efter provet så kände jag att jag mådde piss, mådde illa, kände mig snurrig och typ halv febrig så jag gick hem.. Hemma har jag typ.. inte gjort mkt. Linnea kom upp med en film jga ville låna ( tack <33) och så kollade jag på den.. ... Och så kom polly var det, den var faktiskt riktigt bra :)
Måste nog ta och äta lite lunch nu, skoclan är halv 2 x)..


... eller så skiter jag i det och kollar på toki ohotel videos och sånt istället, har ändå ingen mat lust.. :)
pussy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0