Gårdagen..

Så.. gårdagen blev väl inte direkt som planerat. Jag och ellen hde bestämt oss att inte gå till issas dest för att då skulle kanske ninni typ spionera lite.. MEn jag och ellen kunde inte stå emot. Vi sa til mami  o papi att vi skulle till ellen och sen på promenad, så gick vi till kruthornsvägen istället. Där hjälpte vi issa o micki att fixa lite till festen. Efetr typ 45 min gick vi hem och åt... Men vi tyckte vdet var så kul där bara när vi fixade så vi fråade om kunde gå, och det kunde vi. SÅ vi gick dit vid halv 9 tiden.
Kom dit typ kvart i 9 / 9 och då var allt typ kaos.  Issas mamma kom och började slänga ut folk. Hon hämtade mickis föräldrar som bor precis där och sen så var det dax att slänga ut allt folk. Securitas kom och efter ett tag kom folk med en film kamera? Dem sa att de var från Svt, och skulle filma för agenda? hmm. lite mysko faktiskt. När alla typ gått stack ellen, diana, jag, hanna, august, david, emil o joel typ iväg... Emil, joel o august försvann, men vi andra gick hem till hanna.. Utom lilla david som gick för att hitta dem ( han kan ju inte vara ensam men massa tjejer (x )

Vi var iaf. hos hanna till typ 12, då dianas padre skjutsade hem oss. Hemma typ åt vi och kollade på film jag och ellen :) Men vi typ somnade innan ens halva filmen hade gått xD..

idag fick vi faktiskt gå upp riktigt tidigt för att jag hade tennis träning vid. 10.. ( suuper jobbigt att det är så fucking tidigt !? ) Har precis precsi kommit hem därifrån nu, så nu ska jag väl typ duscha och så och sen har jag nog inga planer..

Hade tänkt att försöka plugg alite och så, men det blir säkert inte så..

pussy, ses i duschen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehm säkert att det va svt eller det låter bara lite sjukt att d kmr från ingenstans, jusste skulle inte issas mamma kma vid 12

2008-02-16 @ 17:52:46
Postat av: MGM

enligt några människor som inte ens hade varit på festen visste de att svt skulle komma.

2008-02-17 @ 14:36:26
Postat av: Hanna

jaha, "/ mysko.. men det var faktiskt svt, dem vill typ filma för agenda.. Men issas mamam skulle komma och kolla ibland tydligen, ch då blev det som det blev..

2008-02-19 @ 10:47:31
Postat av: Anonym

aja detta hänger fortafrande inte ihop men det enda sättet för att at reda på om amn har rätt elelr fel är att watcha

2008-02-19 @ 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0