Haaay pääjpöööl !:D

Så, det blev lixom så att jag inte har b,loggat på superduper länge för jag har varit i fjällen, och där har vi varken data eller TV (!!!) Jag veet, fett jobbigt att leva utan tänker ni, men det går faktiskt väldigt bra.. Man tpy läser och spelar kort istället, väldigt trevligt faktiskt ;) Iaf. jag ks aberätta lite kort om dagarna:

Lördag: Vi gick upp typ suuuper tidigt för att packa det sista och sedan åka förbi favorit ellen, för hon skulle jue med :D Vi kom fram till Grövelsjön runt 7 (tror jag ;S) då typ fixade vi sängarna och sånt och nsen tog en promenad för att kolla på stjärnorna och få lite frisk luft eftresom vi suttit inne hela dagen. På natten upptäckte jag en sak.. att ellen snarkar! och inte lågt heller, utan det var riktigt höga typ manssnarkningar.. x)

Söndag: Åkte till grövelfjäll och åkte slalom.. Jag åkte bräda typ hela tidan, och ellen skidor.. Men vid fika pausen så bytte vi, men ellen den mesen! pallade inte åka mer än 1 åk med bräda, så vi bytte nästan direkt.. :/ På kvällen spelade vi massa massa kort och läste lite...

Måndag: eeh, kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad vi gjorde i måndags... juste! Vi åke längd. Vi åkte bort till grövelsjönsturiststation och åt lunch där och sen åkte vi tillbax :) det blev en ganska lång tur på ca 2 mil :) nicenice.. haha, ellen, marcus och oscar åt alla falukorv där och för det första smakade den ( och typ såg ut som) bajs, och för deft andra så åt vi det på kvällen.. Inget bra val x)

Tisdag: Åkte till Lövåsen för att åka skidor.. vädret blev ganska dåligt med mktmkt snö så vi åkte bar aen halvdag och åkte sedan hem för att grilla korv i öppnaspisen... efter maten gick vi ut och lekte i snön (a) ahah, vi byggde jätte fina * NOOOT* tunnlar och grejer.. :P Haha, juste jag och ellen skulle upp till lövåsensaffär för att köpa bindor till henne men det var lixom typ både stängt och slut.. inte så konstigt eftresom att klockan var typ 11 då (xD) men iaf , på vägen ehm så hittade vi en spark uppslängd i snön så den tog vi x) haha, du skulle sett hur förvånade alla belv när vi kom till stugan med den,.. Spec. farmor och farfar..

Onsdag: Åkte till IdreFjäll och åkte skidor :D jagh och ellen hittade en jätteball knallrosa uppblåsbar gigantisk sofa som vi satt i ett tag.. på den stod det "Idre är sofft" fett kul, asså det stod ju på en soffa... soffa, sofft.. xD Iaf. när vi satt i toppen på Specialen (en svart backe) så märkte jag att det  var något konstigt med min bräda så jag bad ellen kolla  underden.. Vet ni vad som hade hänt då ? "/ plasten hade lossnat... så det blev så att jag fick sitta och fika och typ läsa en tidning från klockan 14.00 till 16.30, jippie *NOOOT!!!!* hade faktiskt riktigt tråkigt "/

Torsdag:
Idag åkt evi då hem ifrån fjällen, kom precis precsi hem. Har suttit i bilen heeela dagen och tråkat, men vi had ebästa stoppet ever!!! Vi stamnnade i hedemora  och shoppade :) elelr asså inte vanlig shopping utan vi köpte längdskidor till mig och marcus och en bräda till miiig!!! <3 haha, jag är kääär <3:) nu kom mamma hem ifrån norrköping måste kramas och så..

pussy :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0