Hoppsan ! :O

Jag hann tyvärr inte blogga någonting igår, hade lixom fullt upp typ hela daagen ! Först på morgonen gjorde jag inte så mycket, kollade lite tv och chillade och så.. Mamma och sotaren kom vid 1, 2 kom monica. Vi åt semlor,och monia berättade om hen kille som typ var helt cp. Han gick på hennes sons, rickards, 6-års och typ hotade honom med att han skulle på stryk om han inte lekte med honom , som hette ludvig tror jag.. DEssutom försökte han ta och lura av rickard sina pokemon kort och figurer. Fett elak liten kille asså ?!
Monica åkte hem mycket senare än var som var planerat så det tog ett tag tills jag och mamma kom iväg. Vi bråkade lite om massa olika onödiga saker, men tillslut så kom vi iväg. Först åkte vi till Täby och var där till 19.00 då dem stängde. Efter det åkte vi till Kista och var där typ till 21.00.  :) Jag köpte en blå/vitrandig skorta, en grön t-shirt med typ nått mönster på, en svart/vit randig lång tröja. dessutom köpte jag typ ett par typ ljust olivgröna gardiner till mitt rum.. Hoppas det blir fint ! :)

Just nu så sitter jag typ i ett data rum med anna, palle, issa, mickis.. Vi ska egenlitgen skriva på en SO sak om sveriges miljö. Men det är så fucking tråkigt ! Jag fattar int ehur vissa tycker att SO är intressant. DEt är lixom bara helt sjukt super tråkigt !?

pussy <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

smaken e som baken

2008-02-15 @ 20:48:15
Postat av: Hanna

haha, vad menaru ? ;)

2008-02-16 @ 11:55:14
Postat av: avi.........

nej jag menade bara det du sa om SO
vissa gillar andra inte ::D

2008-02-19 @ 14:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0