Jaao.. idag glömde jag ju :O

Maha, skrev precisdet förra inlägget till sjag kokm på att  jag glömde ju skriva om idag, maha, kännde mej lit eblåst då x).. Jag vet att man kan gå in och ändra inlägg och sånt, men det pallar ag inte, det är lättare att skriva ett nytt :P.. Kanske inte, men ändå.. Idag så är jag iaf. Sjukling "/ jag mår illa och har ont i halsen och har typ lite feber oxå.. Men det är helt ok, för jagf har ju iaf min data och tv (a)..  Jag håller på och laddar över lite bvilder ifrån cameran.. hha, massa fula bilder jag tog igår, mne ändå :) Tänkte på en sak när jag skrev förra inlägget.. Jag har ju typ skrivit nada om mina älsklingar om jag annars typ tänker på heeeela tiden :S.. Ja, det är lixom så, jag verkligen bara ääälskar tokio hotel ! :D ska btw gå på konsrten 3/4 (ofc. :D <3) nån mer som ska dit? Ska fixa lite med bilder na och så och så nu pussy.. lägger in en bild på älsklingarna oxå.. :)



 Kärlek asså!!! KÄRLEEK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0