Jaap..

Så.. idag har jag varit i skolan, istället för att ha en vanlig vikarie på våran inställda lektion idag så fick vi anders, våran gympalärare JIPPIE !!! <3  *NOOOOOOOT !!!*. Var en lugn dag idag. Haha, juste kom precis på vad jag drömde inatt..Jag drömde att August typ hade hål i öronen (båda) och då ville han typ låna mina örhängen, sen fick jag aldrig tillbaka dem "/.. haha, trodde de var borta sen när jag vaknade, fick typ värsta paniken x).
Efter skolan gick jag på volleyboll + fysen, men sen när mamma skulle hämta mig (som hon lovat !) så kom hon aldrig, jag satt och väntade typ superlänge ( 30-45 min) tills pappa sen kom, och det var lixom inte ens så att han visste att jag var där utan han bara svände förbi för säkerhetens skull.. Tur för mig :)
Så, när jag kom hem var jag sur på mamma.. ganska länge, tills jag skulle gå upp för att titta på Tv. Då tänkte jag " vem fan sängde dörren till mitt rum" sen kom jag på att "vänta, jag har ju ingen dörr, JAAAAAA!!!! en dörr TACK PAPPA/MAMMA <3 " haha, för er som inte vet så var det ju lixom så att jag och pappa bråkade, jag stängde in mig på mitt rum, och lixom när pappa försökte komma in och jag försökte hålla honom ute så lixm... gick dörren sönder "/ men skit samma, för nu har jag en ny <3
Jag och mamma bestämde oss iaf. att åka till kista efter maten. Där köpte jag en vår jacka, ett par skor ( jag är desperat efter skor, jag har 0 (nu 1) par jag kan ha !!!) se bilderna.. OCh så köpte  jag strumpor x).

Så en dålig dag blev ganska fort till en mycket bra dag :)<3
Puss
Här är då jackan jag köpte, väldigt nöjd med den, än så länge !


Fanns tyvärr ingen bild på skorna men skitsamma, ni får se dem om vi träffas :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygg

2008-02-08 @ 22:36:06
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Gethanna

Tack ! :)

2008-02-09 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0