jahapp, inställt igen..

Så nu sitter jag här i elevrummet halvt irriterad och ahlvt  glad.. Irriterad är jag för att våran mentorstid var inställd, utan att någon hade sagt något.. Och när man frågade på expiditionen sa de att det skulle vara men ofta att det är lektion när lärarana isåfall skulle kommit försent, det är folk i klassrummet och Cath sa igår att vi sk ulle ha imnställt.. "/ svårt val, men vi stack iaf. Jag är oxå glad för att vi har inställt, för nu har vi en timmas rast (typ).. ganska chill. Och fett tur för ellen som annars skulle ha komit försent :)
Sen idag ska vi ha CP bild men missbildade CP olle.. xD förra veckan sa august faktiskt till honom att han var cp, fet kul asså !
Så nu sutter jag iaf. här i elevrummet och typ tråkar, ska nog gå och spela fotbollsspell me hanna, jasmine,diana und mickameela:)
pussy
Slänger in en fin liten sommar blomma bara för att jag längtar såååå till sommaren ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0