jaoo, :)

Så idag var det alltså inställd mentorstid, annars var det en helt vanlig dag.. Jag skrev klart min uppsats på datan, vilket är skönt för nu kan jga ägna alla SO/svenska lektioner till SO :) 
Juste, vi fick inställd livskunskap idag oxå.. det var riktigt skönt, både för att vi fick sluta typ en timma tidigare och för att jag hela dagen varit nervös för just den lektioen.. redan imorse kände jag att jag int eville gå till skolan bara på grund av den dära lilla timmen .. Jag var typ nervös för att idag ska vi debattera framme framför ala andra.. och det är juinget problem, bara det att det ska vara på engelska.. "/ och jag som typ suuuger på engelska !? dessutom är det helt Cp ämnen vi ska debattera om, detär så att vi skj aoxå ha en typ karaktär.. Så när vi debaterar ( nästa onsdag, LÄNGTAR INTE!!!) så sk ajag vaar typ en 80 år gammat tant som är personalchef och typ är för abbort.. Jag ska vaar med sakid jipie *not* int efö ratt detär något fel på honom så men asså jag vill hellre vara med någon som tycker om at prata mer, om man säjjer så :) sakib ätr ändå ganska tyst av sig, vilket kan bli jobbigt efetrsom att jag är väldigt blyg :S.
Efter skolan var det dax. för volleyboll, kul men asså lit ejobbigt eftersom att mina shorts är boorta så jag fick spela i mjukisbrallor suuper varmt !!!
haha, kom på det att jag är en helt annan person när jag är på volleybollen.. jag är helt hyper ochgår ruynt och fjantar mej och bara finns.. kan säjj aprecis vad jag vill utan att tykcva det ä rpinsamt eller något :s.. lit emysko..
jag tror attdet kan bero på att vi bara är tjejjer( och christer) där.. När killar är med brukar det vara så¨att man inte riktigt kan slappna av tpy.. att manb måste visa att man är mogen och duktig och framför allt inte ser helt cp ut, vilken man kan göra när man flummar. Det blir lixom mera spänt när killar är med.. man har typ som en status man måste hålla.. :) nå menar jag inte så att jag har värdens högst status och är jätte populär men ändå, det blir som en press.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0