Jippie !

Jaa, det var ju så att jag hörde det dära om tokio hotel och blev typ helt galen. Gick till vallen för att prata med ellen och erika som inte svarade på sina mobiler. Där blev det gråt, gråt, och mer gråt..  Försökte försäkra oss om att det inte inte var sant, men det gick inte så bra. Vi gick hem och så, träffade ellen senare, då hade mamma ringt och berättat att hon hade kollat mer på datan och såg att det inte var sant. Hon kollade typ cnn, svd, dn, bbc mm. Alla blev överlyckliga, men var ändå inte riktigt säkra, jag menar man kan aldrig vara 100 % säker. Men vi kom iaf. fram till att det inte var sant dessutom skulle det nått oss fortare om det vore sant för det stod att det var i tisdags och det kan inte ta så lång tid för det att spridas, det är faktiskt en stor nyhet. Men jag och ellen satt iaf. hemma hos henne och tröst åt och var lite små deprimerade. Jag missade gympan för att gå till vallen, lite irriterande, eftersom att jag tröst åt sen "/
Ellen skulle typ bort till erika och äta sen så jag stack hem. Här har jag typ suttit inne på datan och avgudat dem och deras musik, som vanligt.
Snart ska väl jag gå upp och kolla på tv, det är ju faktiskt melodifestivalen idag.. veet att det int eär så super duper br a,men det är ändå typ en tradition. Att sitta hela familjen uppkrupna i soffan/fotöljer mm. och äta typ chips och koll apå melodifestivalen.

Pussy, btw. fattar inte vilka/vilken fucking idiot(er) som hittar på något så hemskt att de är döda och sen typ skickar runt en hemsida med det :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0