Jobbiga brorsor, försenade föräldrar och bajs mycket plugg !

asså baaaaajs.. Moget jga vet men ändå! är bara så fucking sur och jag pallar itne skriva alla svordomar och saker jag tänker ! Först för att jag typ har världens jobbigaste lillebrorsa.. Han  tror typ att jag är helt cp och upprepar allt som han säjjer 10000 ggr. Och typ tjatar och håller på heeeela tiden !!! AAH !
Dessuto så var det så att mamma lovade att hämta mej på min volleyboll eftersom att den i i viby och jag inte har buss kort. Sen när vi slutar sitter jag kvar uuuuper länge och pratar och så.. Gåtr ut och sitter där när det blåser och är svinkallt och sitter där typ en kvart. SEN komemr hon !? DÅ har jag totalt väntat i lite mer än en halv timma, vad är det för tids passning ?! Fet irriterad jag bev asså?!  Dessutom had evi prec. fått  reda p åatt alla "nya" asså de som inte spelat 6-manna med oss förut, sk avara med på söndag. Asså no offence mot någon speciell av er, om nån läser det hära men ändå! Asså vi har kämpat för att ligga så pass bra till som vi gör.. OCh nu sk amassa ntya komma när vi har chans att slippa kvala!? Sp nu komemr hel afucking grejjen bli förstörd.. Mennu kanjag iaf. skriva hemligheten som jag har gåt och hållt på för resten av laget får veta imorgon ! :D Det är att vi ska åka till gbg med laget bara vi so m brukar spela 6-manna <3 och spela Junior SM i öppna gruppen :D<3 Ska bli suuuper kul :D

Och så är det ju så klart så att vi har baajs nycket plugg..
VI har SO där vi ska skriva typ aas mkt om ett lands resurser och så.. Och  jag har typ skrivit 1 max.  
Vi har Sv uppsats till imorgon, som jag visserligen är klar med men det är för att jag
ligger efetr på son oh bara haer jobbat sv.
Vi har Eng sectionwork och prov.
Ma prov, ett G och ett VG
Hemkunsaps prov v. 10, men man måste börja nu, annars får man typ IG "/
Franska prov..

Asså som sagt suuper mkt, det är ofc. inte på en och samma vecka men ändå?!

Kommentarer
Postat av: avi......

ursäkta, vadå börja med hemkunskaop nu, seriöst hanna vi har fått svren på alla prov fråghor det e ba typ nåra pappper mä korta svar palla börja nu

2008-02-15 @ 11:32:21
Postat av: Hanna

joo, det är ju typ feeet svårt.. Seriöst vem fan vet vilka 3 olik sorters kolhydrater det finns och sånt utsn att plugga :O ?

2008-02-16 @ 11:54:22
Postat av: avi.........

ehhh... what ever if you say so plugg mayya

2008-02-18 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0