Linni och tjorven !

haha, satt och kollade i gamla fotto albom och såg en bild på tjorven, mutte, muttan och alla tusen smeknamn vi har till Matilda.. och linnea.. Och då kom jag på att det var ju suuper länge sen vi träffad s så jag sk a ner till dem snart. Asså ni ska veta hur fucking mkt de betyder för mig, ofc. har de sina brister men so what ? det har ju alla. De är seriöst mer som systrar än vänner till meej. Kan bero lite på åldersskillnaden men iaf.  <3

Juste, när jag satt och kollade såg jag oxå en bild på emet !? vet lit emysko, men det var faktiskt så att vi var ganska bra kompisar när vi var små :) haha, lite kul att se en bild på henne så dära mitt blad alklt :)

ska ner till tjorven och linni nu , puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0