Mihi, fett ballt :)

Haha, satt inne p ådatan mesta delen av tiden igår och då så hittade jag lite roliga saker.. Jag hittade en hemsida som heter buzznet där tokio hotel verkligen är medlemmar! Asså det är ingen sådan fejk sida med folk som driver och så .. jag lovar! fett ballt. Och nu undrar säkert du hur jag vet det? Och det gör jag för det står på deras hemsida!!! http://www.tokiohotel.com/ .. :D En annan ska jag hittade som jag tycker är lite ball är bills blogg.. eler det är typ int bara bills det är typ allas, men bara bill har skrivit hittills. Tyvärr har han bara skrivit typ ett inlägg eller något med det är ändå fett ballt :)!!! 

 

den här balla bilden har jag i mitt rum.. :) såndära stor affish ni vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0