Någon/några missförstår mitt namn x)

Asså kolla, jag  har hört från visa atrt de tycker att det är konstigt att jag heter gethanna.blogg.se eftersom jag menar get? det tror att jag typ menar ett såntdära kill får eller vad det är som är get, men det är ju inte alls det som jag menar.. Tänk lite engelska lixom, gethanna... typ förstå hanna.. Asså om man läser min blogg, där jag skriver vad soim händer och hur jag käner och sånt så kanske folk fattar lit emer om meej än om de bara ser och hör av mig i skolan och då kanske de inte ens vet varfö jag ä rsur elelr något :) Det var en tjej på pea som tyckte jag skulle heta det och det tycker jag passar bra, så ni som har problem med namnet eller bloggen, läs inte då.. Jag blogar för att det kan vara kul och kännas skönt att skriva av sig om vad som har hänt och hur man känner. Visst är det roligt med många läsare, men jag skriver faktiskt inte för eran skull, jag skriver för min egen..
,pussy :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0