Oförberett test "/ !

Har svenska/SO fortfarande, kom prec. på att vi hade ju oförberett test alldeles nyss. Det var typ någon läsförståelse. Man skulle läsa text och svara på frågor, ganska lätt faktiskt.  Men smått irriterande med så långa texter och sen typ inge frågor, kom på att man kan ju läsa frågorna först och sen typ bara kolla svaren.. Då sparar man massa tid. Haha, det gjorde säkert typ alla utom jag, men eftersom att jag är lite seeeg så kom inte jag på det förens nu x)

Hoppas jag får lite flera läsare nu, för nu vet anna, palle, mickis, issa och alla om min blogg. Tänkte först att jag skulle ha en anonym blogg. Asså inte så att jag inte tänker låta vem som hels läsa  utan kod eller så men asså typ så att alla som läser är sådana som jag inte känner. Typ folk man känner via internet och så.. Men sen så är det ju alltid kul med många läsare, så det fick bli som det blev..
Nu ska jag ta och läsa lite från issas blogg, eftersom att hon precis skapat en ny :)

issbellas.blogg.se :) checka !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0