Oj,oj,oj

Blev riktigt förvånad när jag såg hur suuper långt det förra inlägget blev så jag vara bara tvungen att skriv aett nytt ( ser ungen riktigt koppling där men skit samma )
det är ju faktiskt sjukt roligt att skriva blogg, asså man lixom inte tänker utan baar skriver, går igensom vad som hänt under dagen utan någon ansträngning.. väldigt härligt. Bara för att jag nu sitter och tpy tänker på vad jag ska skriv aså komme rjg ainte på ett skit ( det kan ju förstås bero på att jag typ skrev om allt i förra inlägget. Ellen gav mig några tips på hur jag skulle få min blogg att bli så bra som möjligt (tack <3). hon tyckte att bland det viktigsáste var att man inte skulle gå tillbaka och radera det man tidigare skrivit utan att man baatska skriva sånt man känner och tycker utan att tänka på stavning eller grammatik. Menlilla gumman, det tror jag är ganska omöjligt, som ajg skulle skriva precis hur jag ville (dvs. utan att fixa stavfel mm. ) skulle min blogg vara totalt oläslig. Det skulle bli kaos och man skulle inte fatta någonting.. förresten , kolla in ellens blogg, skitbra, ellenslife.blog.se..
kom just och tänka på en bok som min farmor läste förut( j ag vet, mysko sak att tänka på) men ifa. det var typ en bok utan sammanhängande ord, som bara var massa massa ord sida efter sida utan någon mening. Men om man tänker efter så borde ju en sådan bok vara en sådan som man får bestämma lite själv i vad man tycker att den handla om.. Fööresten den boken vore riktigt rolig att recensera i skolan, måste nog ringa och fråga vad den hette..

byebye <3

 
det är typ jag innan jag vet hur jag ska böja skriva ett nytt blogginlägg eller nått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0