Shuue bree människor !

Jag har du tänkt att börja skriva blogg. Den kommer att handla om mitt liv, mina känslor och annat skoj som har med mej att göra. 
Just nu är jag riktigt irriterad på bloggen eftersom att det typ var omöjligt att fixa den. Först när man skulle fixa namn så tog det typ huur lång tid som helst eftersom att alla namn typ är upptagna (det är tydligen väldigt populärt att blogga). Sen mär jag äntligen fixat ett namn så måste man ju fixa designen, och det var ju ännu svårare (!) Ni som har fina bloggar, tex. ellenslife.blogg.se och kissie.blogg.se måste jaga bara säga tt ni måste vara typ suuper smarta för att fatta alla de cp saker man ska fylla i för att få bloggen att se ut som man vill. Så här blev ialllafall resultatet efter denna långa tids slit.. JAg blev inte helt nöjd, men det är en Ok början :)
denhär bloggen är faktiskt den tredje jag startar på bara två dagar. Igår startade jag en som hette hannyt eller något sånt, men jag blev inte nöjd med namnet så jag gjorde en ny ´(med ellen) som fick heta hankypankyy, inte heller den blev jag nöjd med namnet på.. bli inte förvånade om jag snart byter igen, men då ska jag vara lite smart och ha kvar denhär och länka till min nya :)

Idag i skolan var dte riktigt chill, bara tre lektioner.. Vi hade svenska, super duper roligt eftersom att vi håller på med uppsatser och jag faktiskt är riktigt nöjd med min början ( förvånadsvärt). Efetr den hade vi vittid, där vi hållerpå med våran (totalt misslyckade) musikal grease. Efetrsom att jag spelar rektorn (xD) så är jag typ med i två scener, och ingen  av dem gjorde vi idag så jag kunde skriva kjlart min uppsats. Resultatet av uppsatsen blev inte riktigt som jag trodde den skulle bli men den blev ändå ganska bra.. I alla fall så hade vi franska lektion som sista, men innan den smet jag och ellen till ica föratt köpa goodiis som vi sedan åt i bibblan :) ellen som tydligen var heelt säker på att vi skulle börja halv hade fel, och vi kom aldeles försent. och CP Kajsa dampade " jagh vill inte höra "började vi nu" nni VET att vi börjar halv och jag vill inte höra något annat" så höll hon på.. Och vi som faktiskt trodde átt vi började halv (!)..
Efter skolan så var jag med ellendellen (min lilla gaybajskorv) hemma hos maaj..  Vi skapade då somsagt den gära andra bloggen ( hankypankyy) men den fick hamna på soptippen (förlåt ellen ). När vi hadë hållt på och fixat och trixat med bloggen typ suuuper länge så bestämde vi oss för at laga kladdkaka (mums).. Men innan vi hann börja såg jag at vi hade en semla kvar ifrån igår, så vi tog och delade på den istället.. haha, vi tävlade om vem som kunde äta semlan fulast xD.. ellen vann, hon åt verkligen som en gris(!) är det verkligen positivt att vinna sånna tävlingar :S? semlan var väl sådär, lite för mycket grädde och så tycker jag "/..
Juste, i skolan så fick jag höra att Johns mentorsgrupp (dvs. ellen och halva klassen) skulle ha inställd hemkunskap !!! Fuck våran hemkunskapslkärare asså! fett taskigt, dem andra börjar inte föräns vid 10.50, medans vi men Catherine börjar 8.20 som vanligt !!! Fett taskigt, från och med nu och bara därförf så typ HATAR jag våra suuper sega hemkunskapslärare (xD)

Förresten har du tänkt på en sak, alla hemkunskapslärare och kockar mm. ör typ överviktiga.. De ska ju faktiskt lära ut hur man äter nyttigt och så, ändå så är många riktiga tjockisar ( tex. våran )
haha. nu har våran stacxkars hemkunskapslärare fått ta myckewt skit, men tro mej, du skulle oxå dampa om du hade henne..

Byebye

slänger in en suuper gammal bild på anna mickis och ellen oxå, bara för att de är så sööta :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0