Tröööött!

Så idag är detalltså lördag, alla andr atyp döör för löradagr utom jag.. det ända jagh gör på helgen är typ att träna "/ har precis nu komit hem ifrån min tennis träning 10-11 som gick SKIT. min tränare hålelr på och fixar om mina slag så INGET funkar nu .. Sen vid 14-16.30 så harjag gymnastik träning. Visserligen väldligt roligt men super jobbigt! Längtar verkligen till att bara få ligga i soffan och kolla på tv tills man typ osmnar <3.
Imorgon har jag volleybollturnering i Vallentuna. Ska spela Sthml volley, får hoppas det går bra :) Jag är iaf väldigt nöjd ,med mitt lag :) Emelie, jag, carro och gabriella :D. Hoppas, hoppas, hoppas inez och johanna kommer, saknar sönder maaj <3.. För er som inte vet så gick inez o johanna i sollentuna med mej förut, men slutade för att börja i vallentuna istället eftersom att det är mkt närmare till vallentuna för dem:'(
JUSTE, fick reda på en liten, eller faktiskt ganska stor hemlighet igår som jag jättesuperduper gärna skulle vilja skriva här, men det kan jag inte, för då blir det ju ingen hemlighet, right?
Ska nog ta och duscha snart, innan näst eträniung börjar..

eller nej, palla, duschen är upptagen, kan duscha sen.. men nu ska jag iaf. gå och ta något att äta
pussy<3

"Amen, Jävla pussy", made by Fabian.. right jossan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0