Übelänge seen !?

Så.. nu ser jag att jag har ju inte bloggar någonting sedan fredg :O ?! Eller typ lördag, men iaf. I  söndags spelade jag volleyboll på lidingö..  Då var det dax för 6-manna, jag spelade med: Gabbie , Gabriella, Tova, Ebba och Lisa.. ett helt ok lag, bortsett ifrån Ebba och Tova. Asså seriöst no offence mot dem men jag kan gärna spela med folk som är nya även fast de inte är så bra, med jag tycker lixom inte ens det känns som om att de kämpar. För oss andra är 6-manna volleyn i sthlm volley mycket viktigare än 6-mannan vi kör på träningarna, men de verkar inte tycka så..  En sak jag blev SJUKT irriterad på var att ebba, som är typ näst sämst av oss 6 tror typ att honj är bäst och håller på och säjer vad vi gör fel, när hon i själva verket gör 1000 ggr mer fel än oss "/.. Smårr jobbigt med tiden. Vi kom iaf. på 4:e plats ( inte bra ?! ) medans vårat andra 94 lag vann division 1 och nu går upp och spelar i elit klassen. mohaha, får hoppas att jag får spela i lages som gick upp nästa omgång (a) ?.. I måndags så vad jag typ med ellen tror jag :S vi var isåfall med skorpan ( <3 ) ellens nya katt, som hon btw fick i lördags..  Juste, det var måndag igårr x) ja precis, då var jag med älsklings ellen som faktiskt fyllde år igår ! Glöm inte at gratta henne i eftreskott <3.. ååh, asså hjag är så sjukt avundsjuk på ellen, hon fick lixom de bästa presenterna ever !!! Först fick hon då skorpan, dessutom fick hon en jätte söt friis & company väska, en ipod, vår skor och det viktigaste !!!!! ZIMMER 483, <3.. Det är seriöäst kärlek! För er som inte vet så är zimmer 483 en tokio hotel skiva som bara hr släppts i tyskland och är helt på tyska därför. Där finns alla de bästa låtarna, det är heelt sjukt lixom, dteä ju bara så fucking bra! Men elen har iaf. varint en ängel och har laddat över alla låtarna ifrån skivan till min data.. :) tack <3.  I och för sig så vara det ju bara för att elles data är cp och hon ville ha dem på sin ipod.. men skit samma, jag fick dem :D haha, dessutom så funkade det inte ens att ladda över låtarna för mn behövde ha något program som inte vi hade (6)..

Pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0