Volleyboll :D

Så, idag hade vi volleyboll turnering.. Mamma pappa, marcus och oscar åkte iväg för att killarna skulle spela banndy (ute) någonstans löångtborta. så de åkt etidigt, Gabbie kom och hemtade meej och jag fick åka med dem till Vallentuna, där vi spelade.. Idag gick det ganska bra tykcer jag, vann över Södertälje och någon mer tror jag. Och sen förlorade vi 2 gånger mot samma vallentuna lag. "/ .. Vi spelade iallafall så pass bra att vi kom till finalen. Där vi mötte Vallentuna då.. Carro ( våran passare som vi desperat behöver) hade då åkt och dissat oss för sina "gnäggande grisar" enligt mig och "underbara fin a hästar" enligt henne. Menmen, vi förlorade iaf. finalen och kom 2 a. Men jag emelie och gabriella spelade iaf. jätte bra, ochj kämpade och så.. men, det gick som det gjortde.. Skulle tom. varit svårt att vinna överdet dära vallentuna laget om cvarro varit med, så det var förståeligt att vi förlorade.
Juste ! det var vårat andra sollentuna lag som vi vann över :).. men det gick int eså bera för dem sen heller, fö rat de förlorade matchen om 5-6e plat soch blev på så sätt 7a. Låter lite mysko, men asså om de förlorade så åker de ner till röd grupp ( näst bästa) och då åker de som vann röd upp därför kommer de a utomatiskt 7a istället för 6a -.-
Det betyder att om int evi typ vinner röd grupp i 6-manna, U17 så kommer vi behöva kvala in till att spela slutspel i 6-manna och det kvalet går samtidigt som några utav dem som ska spela 6-manna sk akvala trill U15 slutspel.. SÅ det krockar, på så sätt  kommer vi typ missa slutspelet i 6-manna, riktigt tungt :'(
Vi få rhelt enkelt se till att spela br anäst ahelg då det blir 6-manna..

Nu måste pappa ha datan, hörs sen, ciao ! <3

Ska lägga in lite bilder på när vi spelar volleyboll senare ikväll med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0