Blondinbella style..

jag läste i den dära norska intervjun med blondinbella att han brukar ta med sej en liten anteckningsbok var än hon går och skriva upp om hon kommer på något speciellt att blogga om. det tycker jag låter som en mkt bra ide för mej, eftersom att jag typ väldigt ofta när jag är ute "skriver ett blogg inlägg i hjärnan" som jag sedan glömmer bort innan jag kommer hem.det tycker jag är lite synd eftersom att det oftast brukar vara saker jag har mycket kommentarerom som jag tänker att jag ska blogga om.

Förövrigt så har mina väggar blivit lite mer prydda. har först och främst satt upp min tokiohotel kalender, men dessutom två posters. :) haha, jag som var lite desperat eftersom jag baar hade tre bilder, köpte en typ glitter tidning eftersom de hade tokiohotel poster. haha, tidningen får jag väl se vad jag gör med, antingen slänger jag den, eller så kanske mutte vill ha den? avin verkade iallafall vilja ha den, därför beöll jag den för att retas lite ; ). I värsta fall får jag väl ta och behålla tidningen, även fast den inte direkt verkat intressant x)

Vad har ni hittat på idag då :)?

Puss o hej, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0