Fortsättning..

Haha, eftersom internet helt plötsligt började funka unger förra inlägget fick jag fullt sjå med att lägga in alla inlägg och sånt att jag inte skrev det jag tänkte skriva om min rubrik.. iallafall, på planet till Oslo så låg det lite tidningar som  jag bläddrade igenom, bland annat var det norska dagbladet. där såg jag te.x en stooor artikel om blondin bella. Det jämfördes med att hon har fler läsare än malmös invånare och blablabla. Dessutom massa reklamer för svenska grejjor osv.
Har oxå kollat lite då och då på norska tv 3 med ellen och då finns det reklamer på svenska och till och med låtar som spelas på svenska.

Hihi, vi har några "hemliga" beundrare :) En sak jag undrar är om eller när norden/skandinavien blir ett land. Det tror jag kommer hända nån gång i framtiden, och jag tror att Stockholm kommer vara huvudstad och svenska bli det "obligatoriska" språket. Faktiskt så är ju Sverige störst i norden, iaf. om inte grönland räknas till danmark. Ett problem blir bara vad det isåfall ska heta och vad det ska finnas för kung/ regering/ valuta. Haha, det blev visst tre problem.
Jag tror i alla fall det kommer heta typ "Skandinaviska unionen" eller " Förenta staterna i Norden" (USN)





Jag kan inte direkt säga att den sista flaggan är speciellt fin, men det kankse blir fårt framtida lands flagga. eller vad tror ni ? :)


Jag är verkligen bra på att bara flyta iväg och lixom skriva om det jag känner för, vet inte om det är sånt folk gillar att läsa eller om ni istället vill höra mer "idag har jag gjort blablabla och sen så år jag mat" jaa, men ni fattar. Lämna gärna en kommentar och berätta vad ni tycker om att läsa om. :)

Hade tänkt att checka lite TH-stuff nu, det var ju ett tag sen. Hoppas ni orkar läsa igenom dethär långa och lite luddiga inlägget.

Hare gött, PUSS! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0