FY FAAAN ! FUCK I HELVETEEE ! :'(

SERIÖÖST!  JAG VAR I ITALIEN DEN 8 JUNI OCH DEN 11 (IDAG) MEN ÄNDÅ HADE JAG INGEN ANING OM ATT TOKIO HOTEL VAR I SAMMA FUCKING LAND SOM MEJ !!! DE SPELADE KONSERT, SOM JAG HADE KUNNAT VARA PÅ., MEDANS JAG TYP SATT OCH ÅT PIZZA!

jag var t.om. i rom, fast inte samma dag ! vi hade kunnat ändra elelr nått så jag fick gå på konserten. jag  hade kunnat stanna i italien två dagar extar och kollat på konserten som pågår just nu! jag kunde varit världens lyckligastee!!!! :'(


Jag vet att sånt här inte är kul att läsa men jag bryr mej inte just nu ! Jag var i samma land som Bill och Tom Kaulitz, till och med i samma stad baar nån dag innan!


Fy fan, det ända jag fick med mej hem var en kalender. tokiohotel ofc. men det haed varit såååååå mycket bättre att få gå på nån av konserternaaa! </3




Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


FYY FAAAAAN ! :'(</3


Kommentarer
Postat av: Magic Mikkaay

stackars dej.. om det hade vart mina idoler skulle jag också känt som du </3

2008-07-12 @ 19:48:27
URL: http://mickilina.blogg.se/
Postat av: Hanna

jaoo.. "/

2008-07-12 @ 22:07:25
URL: http://gethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0