hejhopp,

det blev inget kvällsinlägg igår på grund av det hände en grej. tyvärr kan jag inte berätta vad, men ändå..
Igår glömde jga ju som sagt fysen, och gick hem och bloggade och sat vid datan. därfifrån smsade jag jossan, och jag ringde dessutom till henne fleera gånger. hon var typ omöjlig att få tag på.
helt plötsligt kommer mutte inrusande i mitt rum och ba: ska vi leka? vad ska vi göra? haha, lite förvånad blev jag asås, men det slutade med att vi (vi= jag, mutte, marcus, oscar och anton) lekte frisör och sedan sminkade mutte.  vi var ju "grymmast" på att fixa killars hår asså!
men mackans blev faktiskt ganska ok, lite halvt fjortis, men det spelar fan ingen roll när man går i 4an? han skull eändå aldrig gå ut med fixat hår, han tkr deet är så gaalet fult? en åsikt som jag inte direkt håller med om. haha, kolla bara vad jga gillar för killar ; )  bill kauliz, jaa, han fixar ju håreet gaaanska mkt. han har ju inte direkt utåtstående hår annars, om han inte typ har värsta morronfrillan och han sen bara plattar x)

eeh, tillbaka till verkligeheten.. jaa, jag satt iallafall inne på msn och fixade med den dära grejen som hände till typ halv 1 eller något.
sen var jag så galet trött att jag somnade :p..

vaknade av någon konstig andledning upp vid 6 och var skiit pigg, men då tänkte jag, fan jag har bara sovit 3 timmar, jag måste sova mer. haha, jag var nog inte så pigg i allafalll, hur fan knajag få 1-6 att bli tre timmar?

ajja, nu ropar morfar att jag måste komma ner och äta frukost, havregrynsgröt. skriver om dagens planer senare i ett annat inlägg :)



det är faktiskt gott! iallafall morfars, pappas, mammas, farfars och anders x)


Puss o kram, lever banan :)<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja duktig det är jag för det är svårt att sluta med kaffe.

2008-07-15 @ 12:00:28
URL: http://glitterangeln.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

hej! tack du <3

2008-07-15 @ 16:11:00
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: Johanna Gelinder

Ha en trevlig kväll och kika gärna in hos mig :)

2008-07-16 @ 23:01:35
URL: http://johannnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0