I'm finished :)

Haha, såå.. nu har jag äntligen skrivit upp alla konsert datum. inte för att det är jätte många, men det är ändå otroligt irriterande att skriva utan t9! alla platser och sånt finns ju inte, och jag pallar lixom inte lägga in dem heller. ofta jag komemr skriva typ: "us, detroit,ms. the fillmore" igen ? skulle inte tro det lixom !

förresten så blev jag nyss medlem på "smslandet.se" skitbra! ;) då kan man lixom smsa från datan ju! sånt gillar jag. haha, kostar mej inget men kan ändå smsa. detssutom är ju mina pengar på mobilen slut igen! haha, de tar verkligen slut direkt. tydligen hade jag smsat för 279 kronor även fast det inte ska gå att ringa/smsa för över 200 "/. nån som fattar hur det går ihop ?  




sen var det nått annat jag skulle berätta om oxå, men jag kommer inte ihåg.. "/. därför föredrar jag att skriva mina rubriker som på inlägget under, då glömmer man inget :p.

/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0