Juste !

haha, grejjen jag skulle skriva oxå var ju det om ny blogg. det är så att jag har funderat på att kanske starta en ny blogg, jag är nämnligen inte nöjd med namnet på min blogg :/. vill istället heta typ hanky.blogg.se eller nått liknande. det är bara det problemet att jag vill gärna ha kvar alla mina gamla inlägg på bloggen.
det står ju när man skapar bloggen att man inte kan få byta namn på den, men tror ni det är möjligt att få göra det genom att prata med blogg.se ?

många tror ju typ att min blogg heter get-hanna. asså ni vet getter, men det är ju inte riktigt så jag menar. jag hade faktiskt inte en tanke på att man kunde tolka det som get-hanna.

haha, ska nog försöka slänga ihop ett mejl till blogg.se och sen hoppas på det bästa helt enkelt :)

vore tacksam för tips angående sånthär med namnbyten och sånt..

Puss o hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0