Kvälls illamående?

jaap, precis. helt utan andledning åt jag alldeles nyss en hel typ wannabe kexchoklad gjer och en japp och nu mår jag så gaalet illa. åt samma sak tidigare idag och tänkte då " jag ska inte äta upp allt det här idag, det blir för mycket onyttigt på en dag. dessutom så mår jag fett illa nu, efetr att ha ätit up hälften" men så blev det ju inte? asås jag suger vekligen på att spara godis!


Den här bilden blev jag föut alldeles suktad av, nu blir jag bara mer illamående :/



Haha, nog om ett så konsigt och ointerssant ämne till något ännumer oitressant.. Jag ska börja göra mej iordning och sussa nu!

Sov så gott alla läsare ! <3


Kommentarer
Postat av: jadu :P gissa vem? ;)

jag är bäst :D inte ätit godis på hmm typ 4 månader :P

2008-07-13 @ 00:35:40
Postat av: Hanna

HAHA, oj jäävlar ! hur fan kan du klara dej :o ?

Jag kan inte ens klara en vecka typ !

2008-07-13 @ 13:51:30
URL: http://gethanna.blogg.se/
Postat av: jadu :P gissa vem? ;)

för att jag är bäst :P wwawawa wawa

2008-07-13 @ 17:25:30
Postat av: Hanna

haha, okeej ;) får man veta vem du är (a)<3

2008-07-13 @ 22:01:19
URL: http://gethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0