min lilla mini shopping tur

Idag har det blivit dålig uppdatering av flera andledningar, men bland annat för jag inte längre känner mej "van" att blogga. därför ska jag försöka blogga extra mycket så jag lixom "känner mej som hemma" igen.
Men idag så har det väl inte hänt särsklit mycket egentligen. Vaknade ganska tidigt, satt vid datan ett tag (utan att blogga ! jag veet !) sen efetr ett tag så stack jag till stinsen med aweenie..
köpte inte specielllt mycket, baar en bikiniöverdel (kan lägga upp bild senare, hittade bild på internet), sen ansiktskräm och typ nån nagellack grej som skulle ta bort räfflor i naglarna.
tyvärr så känns det inte direkt som att den hjälper något. som jag förstod det så skulle den hjälpa genom att typ "fylla ut" omfådet i räfflorna så att det skulel bli jämna, men mina räfflor försvinner inte? asså det stod att "vid djupa räfflor kan det behövas två lager" men jag har använt fyra och märker ingen skillnad "/.

Nån mer som har provat " Mavala ridge filler" som har fått annat resultat? jag tycker det är riktigt dåligt att en produkt som kostade 80-90 kronor inte änns märks nån om man använder. visst 80-90 kr är inte jätte mycket, men ändå.



                    

Inget rekommenderat köp. men om nån vill veta så finns den bland annat på kicks.


Det var denhär bikiniöverdelen som jag köpte, trosorna fanns tyvärr baar i 36, vilket var för stort, så dem köper jag senare nån annan stans.


Och här är min fina lilla ansikts kräm.. avin sa att den var skit bra, men vi får väl se!

Nu ropar mami att det är beachvolley på tv, får väl se om det är kul.


Hare gött, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0