Träningsmiss, pangkakor och jossan.

dagens första inlägg kommer inte förrens nu på grund av dåligt minne. haha, precis när jag satt mej här vid datan för att blogga kom jag på att vi skulle ha volleyboll fys. eftersom jag bara hade typ en halvtimma kvar tills träningen började och jag inte var påklädd eller borstat tänderna på valde jag det först. sedan tog jag snabbt cykeln ner till edsbergsparken.
väl där nere kollar jag på klockan och ser att den är 11.37, fan vad snabb jag var ! iallafall så var det soligt och jag hade min mobil mer, så jag lade mej i gräset på min väska och låg och lyssnade på tokiohotel och drömde mej bort. kollade upp lite då och då ifall någon kom, men det var baar massa tanter (som typ inte kunde gå) som gick stavgång och skit många människor ute med hundar.
när klockan väl var 10 över kände jag att jag inte pallade vänta mer, då kom jag på! det var ju måndag, visserligen brukar vi ha fys på måndagar, men inte idag, alla utom jag var ju bortresta. så där satt jag i onödan och väntade.. :/ tur att jag hade lite tokiohotel musik som tröst :)

Nu när jag kom hem möter jag mormor och morfar i köket (ja, de kom igår). och mormor står och lagar "pangkakor" som jag så vackert kallade det när jag var liten. nån mer som gillade pangkakor och farligkorv :p ? inte tillsammans ofc. x).

dagens planer efter min (instälda) fys skulle iallafall vara att träffa jossan runt fyra, eftersom att hon jobbar till tre. innan det får jag väl försöka vara lite duktig och göra fysen själv (får se hur det går), resulterar antagligen i 10 armävningar och att jag sedan går in och äter pannkakor? brukar bli så när jag ska träna själv!

förövrigt så satt jag precis och lade in alla datum på tokiohotel konserter under augusti månad (de verkar vara färdiga för juli, för det står inga fler datum på deras hemsida :s). jag fick iallafall typ kramp i tummarna eftet att ha skrivit in etpar stycken, så jag tänkte skriva ett blogginlägg så länge :). haha, jag lär få ont igen, så det kommer kanske ett till inlägg.. om jag komemr på nått att skriva om ;)

Slänger in en bild på jossan oxå ;)



Looooove, Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0