löpning, körsbär, kallt vatten och Tsatziki..

Idag fick jag för mej att jag skulle vara lite nyttig och gå ut och springa. tänkte att eftresom jag inte har tränat på typ tre veckor så var det dax nu (även fast jag egentligen ska göra fys två gånger i veckan). Men ialla fall, tjorven sms:ade (idag igen :p) och underade om "vi kunde leka". det skutade med att hon sprang med mej.
vi sprang väl drygt 3 km, men gick emellanåt. tyvärr så fick jag gaaalet ont i mina knän. "/ funderar på att köpa sånadära knävärmare som tydligen ska hjälpa.
efetråt gjorde vi allafall lite fys, haha om det änns kan kallas det. jag gjorde lixom 10 armävningar och 50 du vet sånadära där man ligger ner och så ska den andra putta ner ens ben.

TJorven som är en riktig liten firre ville ofc. ner och bada sen. så vi tog med äppelbitar, varsin bulle, morötter och honungsmelon ner till badberget där hon badade. asså det var ju fan skit kallt! jag har lixom varit i italien i tolv dagar, och tyckte ibland att det var lite kallt i vattnet där. jag som alltid har kunnat bada när det är typ hur kallt som helst .. "/


på vägen hem så pallade vi gaalet mycket körsbär, som vi nu har ätit upp. därför har jag typ fett oni i magen nu (a) men dem är ju så jävla goda att man inte kan motstå!

Fuck bajskorv! jag hade på insert så skit mycket grejjer jag skrev försvann :/.

iallafall så har vi precis kommit hem. tjorven sitter nu och kollar på tsatziki, haha, ganska mysig film ;) lite kul, för han som spelar tsatziki (samuel haus) går i linneas klass.
haha, när jag var liten var jag ju typ fett kär i honom :p





Ska ta och snacak lite med jossan nu, vi ska ta och träffas idag :D! det var ju ett tag sen vi träffades nu när vi inte tränar längre under sommaren. jag har en del att berätat för henne :)<3

Ha det bra ! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0