Äntligen hemma!

Kom hem för nån timma sedan nu. Det jag fick med mig från stan var först en brun blus (H&M), eller vad det var mamma kallade den. Dessutom så lämnade jag tillbax min vita (den med trasig knapp) skolavslutningsklänning (H&M). Köpte med mej en ny klänning från Gina Tricot. Det är en tubklänning med runk vid bysten coh en sidenband som man knyter en rosett i sidan med. Tyvärr tycker jag att klänningen är lite för stor och lite för kort, men what evaaah! ;) Juste! Jag får inte glömma min supersnygga pyjamas från topshop! Det var en super"man" (woman).. korta korta byxor och sen ett linne. Tyvärr nu när jag provade den hemma kändes den lite trång. Så jag får se om jag lämnar tillbax den eller inte. tycker lisom att den borde passa bra/vara lite stor när den ända var ganska dyr..

Nu tjatar mamma på mej att jag ska komma om jag ska bada nått ikväll så jag får sticka nu ! Fortsätter inlägget sen!

,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0