Baaaad uppdatering!

Men, man ska ju inte sitta framför datorn när det är så här super bra väder ute. dessutom har det inte funkat att logga in när jag har velat det !

Jag tror inte jag pallar skriva  om vad som hänt de senaste dagarna, dessutom är det inte särskilt intressant med "snabb genomgångar" tycker jag. dagen idag har varit ganska chillig. först matte, som jag av någon andledning gillar. Sen SO två skitlånga lektioner med baar redovisningar. haha, skuller berätta om Jehovas vittnen och typ diskutera, men jag blev avbruten hela tiden och så, så jag pratade inte särskilt mycket. efter det NO, revovisning igen. och sheisse vad irriterande! Våran power point presentation fuckade. så bilderna kom i helt fel ordning och så! Fan!

För övrigt så får vi ju ut våra betyg snart, här är dem jag vet att jag har:

Svenska: MVG
So (alla So ämnena alltså): VG
No (samma här, alla no ämnen): VG
Matte: G
Engelska: VG
Hemkunskap: MVG
Syslöjd: MVG

tror att det är dem som jag vet om. är sådär nöjd med dem, matten är HEMSK! asså jag brukade vara bra på matte förut, men nu funkar inget alls. HAHA; jag kan skylla på att det är sommar och mitt hår blir blondare x)
nej, men seriöst, pinsamt! Farmor och farfar var båda matte/NO lärare *presspresspress!!!*

,<3

Kommentarer
Postat av: avi...........

hanna jga kan lägga till att powerpointen inte funkade som den skulle eftersom du hade gjort den det var lixom ditt fel efersom du hade satt ihop den så, men som vanligt så nämenr du inte så utan skyller istället på annat, men så lätt kmr du int undan ;D

2008-06-03 @ 21:24:43
Postat av: avi.........

fick du mvg på syslöjd :O

2008-06-03 @ 21:25:39
Postat av: Hanna

haha, jaap. mitt fel det dära med powerpointen. men det var det att jag gjorde den utan att ha texten. :S

2008-06-05 @ 22:27:27
URL: http://gethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0