Back at hoome !

Här sitter jag framför datan, mätt och glad! Har precis ätit jordgbbar och glass + fruktsallad. och innan det "picknic" på badberget med tjorven... fan vad kallt det var i vattnet idag asså ! det var nog för att det blåste inåt, så alklt kallt kom in. tyvärr trodde jag det var tvärtom, att nrä det blåste inåt kom övervattnet in. övervattnet är typ det varmate precis vid ytan..

Var var jag? Jag blev precis typ bombad på msn... eeh juste ! Direkt efetr en mycket kort och mycket chillig dag i edsbergsparken, då vi bara låg och solade. Åkte jag,ellen och mickis runt lite på hennes moppe och sånt. först till maaaj, sen till mickis och hämtade bullar (såå jäävla goda!) och sen till ellen för att bada. badet dissade vi. satt istället vi datan och chillade ;)
Juste, snackar med Helenius på msn, han vill att jag skriver ett inlägg om honom,, så det får jag väl ta och göra då..

pussohej, bill älskar meej ! :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ööh, not? kommer aldrig att hända lilla gumman...

2008-06-09 @ 22:48:55
Postat av: Anonym

ööh, not? kommer aldrig att hända lilla gumman...

2008-06-09 @ 22:49:07
Postat av: Anonym

ööh, not? kommer aldrig att hända lilla gumman...

2008-06-09 @ 22:50:05
Postat av: Anonym

du är för ful för honom lugnt

2008-06-10 @ 22:22:22
Postat av: Anonym

håller med helt

2008-06-11 @ 20:04:02
Postat av: Hanna

Kan du inte stå för vad du skriver så kan du lika gärna skita i att skriva! Pallar inte med idioter som skriver massa saker anonymt?!

2008-06-13 @ 12:14:17
URL: http://gethanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

behöver inte skriva namn för att visa att jag står för det, jag behöver inte visa nått för dej jag säger bara sanningen, samma sak som att linda rosing har silikon bröst, jag står inte för det emn det e fortafarnde snat o dte vet jag, samma sak ere med det här

2008-06-14 @ 00:55:59
Postat av: Anonym

höhö alla tkr samma sak, att du e ful. det är olika pesoner som skriver det också fattar du inte det hahaha

2008-06-14 @ 12:11:18
Postat av: Anonym

du ser tjock ut

2008-06-14 @ 21:56:12
Postat av: Anonym

jag håller med denna gång också, du borde int ha en blogg du som har så himla träkigt liv (inge liv)

2008-06-14 @ 21:57:28
Postat av: Anonym

Hehe jepp

2008-06-15 @ 19:19:32
Postat av: Magic Mikkaay

Men fan va alla kom å bara random kommenterade den här bloggen då :S Ere inte ganska självklart att Bill inte älskar henne? Det e ju bara ett rim jävla idioter. Ni är bara avundsjuka, och hon har precis lika mycket rätt att tycka om honom som alla andra. Hanna är INTE tjock, hon är en jättesöt tjej som alltid är trevlig och glad. Hennes liv är nog MYCKET intressantare än era, eftersom ni sitter och kommenterar sånna här dumma saker. Och kollar man på datumen och så skulle det mycket väl kunna vara samma person som skriver, SCREW YOU! säger jag bara.. Hanna, ta inte åt dej ;)<3

2008-06-15 @ 22:25:03
URL: http://mickilina.blogg.se/
Postat av: Magic Mikkaay

och det e inte ni som bestämmer om hon ska ha blogg eller inte, jag tycker den e intressant och jag tycker hon ska fortsätta me den!

2008-06-15 @ 22:28:20
URL: http://mickilina.blogg.se/
Postat av: therese

palla att du ska kommentera i elinporsklints blogg att hon är ful, varfär byr du dig ens? och du vågar ju inte ens lägga ut en bild på dig, vilket bevisar att du inte heller är speciellt fin. sluta klaga på andra och sköt ditt eget istället ditt jävla cp.

2008-06-16 @ 23:38:06
URL: http://thereseporsklint.blogg.se/
Postat av: ellen

hanna, jag tror någon har kommenterat saker i "ditt namn", därför säger Therese; palla att du ska kommentera i elinporsklints blogg att hon är ful, varfär byr du dig ens?

jag kan inte tänka mig att du har gjort det?!

och hanna, det är samma person som ba: du är ful . & jaa jag håller med. så töntigt, och nej du är jätte gullig hanna <3!

2008-06-18 @ 22:05:42
URL: http://ellenslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0