Bloggen fick mig att göra nytta !

imorse, om man få kalla klockan typ 2 imorse, så vad jag typ heelt uttråkad. så kom jag på att mamma hade ju köpt en ny tröja till mig, jätte söt! så jag tänkte vara lite wannabe kenza och alla modebloggare och göra en "dagens outfit" som det så fint kallas. Men sen när jag började ta bilder märkta jag att det såg jävligt stökigt ut. så jg började städa.. jag lade upp skit mkt grejer på mitt rum och började fixa med min väska jag hade på lägret, ja den stog kvar! sen kom jag på det att jag kan jag ta bilderna nån annan stans så jag gick till badrummet och tog den istället.

Så typiskt mig, börjar städa, sen gör jag inte klart det! Så nu ser det värre u tän innan. dessutom måste jag fixa det innan jag läger mej för min säng är bombaaad "/

I alla fall, jag gick till badrumemt fö rat försöka få nån bra bild. men det var fan omöjligt? jag fattar inte hur alla ni som tar "dagens outfit" bilder typ varje dag pallar? haha så här fina blev några av bilderna x) ( fick förresten höra av Serran att x) är en "emo smiley"  xD nån mer som hört det ? )




Haha, inte direkt nån bra bild. dessutom så fuckar det sej när jga sk avända den "/. Jag tog nog några osm var lit ebättre men asså datan cp'ar och pappa tjatar så jag får väl ta och lägga mej nu!

Godnatt! sov sött nu peeeople! Dröm om mej! :)<3

nån mer än jag som tyckte tröjan var super gullig :)? kanske lite mycket mönster, så man får passa sig med vad man har till ; ). Tänkte direkt på Kenza när jag såg den, vet inte rikitgt varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0