Design tips?

Jag har tänkt att byta design nu igen, tycker den är så tråkig och amatörig. haha, visst jagär amatör. men det är ju ändå roligare om bloggen ser lite "proffsig" ut :) ? Det ända jag vet just nu är att jag vill ha med mitt namn, inte min blogg adress. och att  jag vill ha den svart vit med nån färg här och var, men det får inte bli för mörkt! Dessutom så vill jag ha nån/några bilder på mej, här kommer det stooora problemet. jag har inga bra bilder på mej :S? haha, nån som har tips :P
Sen vet ju jag att det finns folk som gör designar och lottar ut eller ger ut. men de få jag har hittat som "gör på beställning" gratis, de vill ha ens lösenord mm. och är det inte nån jag litar på vill jag inte ge ut sånt.. "/ Hjäälp !


nu måste jag ladda över lite bilder till datan. kommer ett till snabbis inlägg ikväll! :)<3

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0