förlååååt

Så, jag råkade glömma att berätta för er trogna (men få) läsare jag har att jag skull epå volleyboll läger och sedan iväg till eknö och att jag inte ksul ekunna få tag på data. men nu när alla vet det är det ju lungt.. (a)

Haha, volleyboll lägret var i falköping ( du vet där utanför gbg där det alltid luktar koskit ?). mesta delen av dagarna tränade och duschade vi, annars så typ åt eller sov vi. de få stunderna vi fick över spenderade jag och inez var då...? För övrigt tänker jag inte berätta mer vad som hände där nere, uppe (?) jag suuger balle på geografi :S, eftersom det var väldigt jobbigt för mig.

Dagarna på eknö var väl tre om jag räknade rätt, asså det var så galet tråkigt! Förlåt alla men det var det verkligen, enda ljuspunkten var att träffa alla (kusiner, farmor, farfar och alla) och sedan anär jga fick köra 4-hjuling. eftresom det inte fanns nånting att göra slösade jag bort typ 200 kronor på att smsa, så nu är pengarna slut... igen! "/

Nu hade jag tänkt att sno brorsans mobil och sms:a lite med den istället (a)

oupsiiie, det borde jag inte skrivit... mamma och pappa typ läser min blogg börjar jag misstänka.. Usch! Det tar jag som "ett intrång på mitt privat liv". xD


Asså usch vad jag är avundsjuk på kenza som typ verkar bli stenrik på sin blogg efetrsom att hon snart ska iväg på "en liten spontan Th-resa till" :@ grrrrr, varför ska hon få se dem (och antagligen träffa dem) massa gånger när inte ens jag och ellen fått se dem 1 gång?!



Puss hej, jag älskar dej! <3

tänk att man kan bli så glad av ett :
"godnatt<3
puss<3
gumman sov sött<3"

du vet vem du är och att du betyder ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0