gårdagen + morgonen

så, gårdagen blev väl i stortsett som planerat. Jag o ellen cyklade till stinsen, mötte issa på vägen och hon hänkade. Se noppade vi ögonbryna (gjorde inte så jävla ont, asså man började ju gråta, men inte för att det gör ont!), eftre det gick vi väl runt lite. Träffade palle som var och fikade med sin maadre mm.
väl hemma så var jag och ellen inne på datan, kolla tv och bara allmänt tog det lungaan..  Jag stack hem vid typ halv 12 för att  "sova", ak.a sitta inne på min data och ha det nice. haha, tyvärr är min data gaaaanska seg, vet itne vad som hänt. men det går bra ! 


Idag vaknade jag väl för typ en timma sen. innan nu har jag ätit "frukost" ( en hallonglass, en päronglass, en päronsplitt och tre tobleronebitar och typ 1000 riskakakor). haha, rikitgt nyttigt! Men, min pappa sa att jag tyckte var "mager" så det är väl bra om jag äter upp mig lite? x)

Nu ska jag gå och kolla om vi har nånting ätbart mer, som gärna är liiite nyttigere! ;) <3


x) fyfaan, jag har verkligen ätit för många sånnahära !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0