Lördag.

Vaknade för ungefär 1 timma sedan nu, och är lite försenad. jag skulle ju till grönan idag, och vara där vid 12. men det blir det inget av nu! Så därför har jag inga planer för idag. jag tror att jag ska åka och byta min klänning som spräcktes till en större storlek. Dessutom vill jag sola och bada, köpa skor till avslutningen. Nån som har lust att hänka? ;D

Juste, asså jag vet inte vad jag ska göra. Hela min familj är borta!? Asså när jag vaknade avr ingen hemma, och ingen har kommit hem än? När jag snackade med pappa igår sa han att han inte hade några planer, menmen, sånt kan ändras.
Ska nog alldeles strax gå och äta lite frukost.
På tal om mat! Jag drömde en konstig sak inatt. jagdrömde att jag och massa andra människor lagede mat? Asså det var typ kyckling, potatis sallad, pasta sallad och annat. riktigt konstig dröm! när jag tänker efter.... så var det ju typ exakt det vi åt igåår!

Ajja, skit samma. onödig information, nu måste jag äta, min mage dööör !

,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0