ööh ...

blev min underbara rubrik idag!

Har tyvärr inte kunnat uppdatera särskilt bra i bloggen, och det kommer jag inte kunna göra i fortsättningen heller. För imorgon bär det av! Vi stickker till italien.. 4 kommer taxin imorgon, vilket betyder att jag måste gå upp vid typ 3, vilket bertyder att jag borde sova för länge sen. Dessutom har jag sagt till vissa att jag ska försöka komma in på msn vid 2... så vi får se :s.

Vi stannar i italien i 12 dar, komemr ha till gång till data typ två gånger kanske, så då ska jag försöka skriva så långt som möjligt.

För övrifgt så har jag blivit ännu mera såld på Sebastian Krantz! ! Har snackat med både honom och hans flickvän på msn, har deras bilddagbok, bloggar allt. haha, känner mej som fetaste förföljaren..



Trodde det kunde bli nått mellan oss, men nu vet jag inte längre. Svaren på mina sms blir kortare och kortare, det känns som du inte längre bryr dej om att det nångång kan bli ett vi. även fast det är en av de saker jag önskar mej mest av allt så vet jag inte längre.. det kändes så bra först, sen blev det förstört och nu vet jag inte längre vad jag ska tänka och tycka. du betyder så fucking mkt för mej, men jag tror inte du känner samma sak. jag är fortfarande inte säker, men det känns som att det är så det är. känns som om du har gett upp redan innan det börjat. när jag pratar med mina vänner är all de säger "han är en player, skit i honom", men jag vet inte om jag kan skita i allt så lätt. snälla, kan du hjälpa mej förstå? <3

Kommentarer
Postat av: ellen

gör det hanna, skit i honom. han kan inte räkna med att du ska vänta på honom tills han typ vill?

2008-06-28 @ 23:45:09
URL: http://ellenslife.blogg.se/
Postat av: avi.........

hanna jag håller med ellen, svaren som vi ger dej kanske inte e dom bästa men det e iaf mer svar än vad playern ger dej, han ger ju inget. skit i snubben, han e inget o ha, du har viktigare saker att tänka på, dvs hur du ska kunna få sebbe krantz :D

2008-07-04 @ 21:28:58
Postat av: Anonym

hanna jag håller med ellen, svaren som vi ger dej kanske inte e dom bästa men det e iaf mer svar än vad playern ger dej, han ger ju inget. skit i snubben, han e inget o ha, du har viktigare saker att tänka på, dvs hur du ska kunna få sebbe krantz :D

2008-07-04 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0